Monday, February 02, 2009

Λίγο πριν φύγεις...


Λίγο πριν φύγεις...
Ο χρόνος πάγωσε...
Οι δείκτες σταμάτησαν σ ένα ξεχασμένο καιρό...
Το άρωμά σου έχει ξεφτίσει...
Μα εικόνες θολές ξεπηδούν απ το μυαλό
και την καρδιά μου

για να με πάρεις πάλι,
για λίγο έστω αγκαλιά...


Λίγο πριν φύγεις...
Η εικόνα η ίδια ξανά και ξανά...
Και πάλι εγώ στο παράθυρο
να σε κοιτώ που φεύγεις...

Και να περιμένω ενδόμυχα να γυρίσεις
για λίγο πίσω το βλέμμα...

Γύρισες για τα καλά την πλάτη σου
και μ έκανες παρελθόν..

Εγώ που άλλοτε για σένα
ήμουν μονάχα το παρόν σου...


Λίγο πριν φύγεις...
Θυμάμαι να μ αποχαιρετάς
και να μου λες ξανά και ξανά...

"Τα φιλιά σου έχουνε γεύση κεράσι..."

Λίγο πριν φύγεις ...
Θυμάμαι την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά
μόνο και μόνο για να δίνει ρυθμό
στην απελπισία και τη θλίψη...


Λίγο πριν φύγεις...
Τα χρώματα ξεφτίσανε
για να καλωσορίσουνε τη μοναξιά

που στεκόταν στη γωνία...
Ακόμα κι η μουσική που τόσο αγαπήσαμε,
φαντάζει κάτι σα βουή που απλώς σπάει τη σιωπή...
Αυτή τη σιωπή που κάποτε ανάβλυζε οικειότητα
και τώρα μόνο αμηχανία δείχνει ...

Λίγο πριν φύγεις ... Ξεψύχησα να ξέρεις...
Για λίγο πριν φύγεις.. Σε μίσησα να ξέρεις...

Κι όλα όμως γυρνούν πίσω σε σένα...
Στην ιδέα του ότι κάποτε μ αγάπησες...
Κι εγώ?
Ακόμα σ αγαπώ η αλήθεια είναι ...

Ξανά και ξανά και ξανά
να σου λέω "Μη φύγεις ..."

Μείνε εδώ και θα γεμίζω το μυαλό σου με εικόνες..
Μείνε εδώ και θα γεμίζω την καρδιά σου μουσική...

Λίγο πριν φύγεις...

Ακόμα θυμάμαι να λέω...
"Μη φύγεις..."

2 Comments:

Blogger Madvil said...

Τα λόγια μου περισσεύουν και τα υπογραμμισμένα σου θυμίζουν πολλά...

Ελπίζω να είσαι καλά.

12:40 PM GMT+2  
Blogger Karra Evi said...

ki emena ......

a re aponi zoi !!! :p

10:55 PM GMT+2  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home