Sunday, January 07, 2007

ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ...



Καμιά φορά κοιτάω τον εαυτό μου στα μάτια,

μέσα από το είδωλό μου…

στον καθρέφτη…


Του μιλάω όσο μπορώ,

αν και ξέρω τις απαντήσεις…


Του φωνάζω μερικές φορές,

αλλά δεν καταλαβαίνει…


Καμιά φορά τον βλέπω να γελάει…

Πλαστικό ή κρυστάλλινο χαμόγελο…

Καμιά φορά τον βλέπω να κλαίει…

Αναληθή, εξωπραγματικά δάκρυα…


Καμιά φορά τα μπερδεύω…


Ποια είμαι εγώ;

Ποιο είναι το είδωλο;

Και πού είναι ο καθρέφτης;


Αν χάσεις τελικά τον εαυτό σου,

ξέρεις πια που θα τον βρεις…


Πίσω από ένα κομμάτι γυαλί…


Κι αν θες να τον αγκαλιάσεις,

μα δεν μπορείς…

Κι αν θες να μιλήσεις μαζί του,

μα κάτι σε διώχνει…

Κι αν θες να κλάψεις μαζί του,

μα είσαι ανίκανη…


Στάσου μπροστά στον καθρέφτη,

κλείσε τα μάτια σου,

ονειρέψου τον …


Κι έτσι απλά ,

μια μαγική κίνηση αρκεί

να τον φέρεις μπρος σου,

μπροστά από το γυαλί…

Μέσα στο σώμα σου…



Μέσα σου…



5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Έχω μπροστά μου συνεχώς έναν καθρέφτη
που μ' εμποδίζει ότι είναι πίσω του να δω
δεν έχω δει ποτέ μου πιο μεγάλο ψεύτη
και το χειρότερο, είναι όμοιος εγώ..

Πολύ ωραίο το ποίημα σου Ευούλα. Πρέπει να τον σπάσουμε κάποια μέρα τον άτιμο...

Καλή χρονιά!
Μανόλης

ΥΓ. Ωραίες φωτό!

8:34 PM GMT+2  
Blogger Karra Evi said...

Αμα τον σπασουμε, ποσα χρονια γρουσουζια ειπαμε οτι χρεωνομαστε????
χαχαχα

Πισω, μπροστα,μεσα απο τον καθρεφτη δεν ξερω κατα ποσο εχει σημασια..
Σημασια εχει τι βλεπουμε εμεις μεσα σ αυτον τελικα...

:) :) :)

8:38 PM GMT+2  
Blogger sgoubaki said...

mperdema megalo o kathreftis..
merikes fores blepeis thn alitheia
alles ayto poy tha itheles na einai alitheia
kai alles ta pragmata xeirotera apo oti einai...

xreiazetai idiaiteri metaxeirisi...

9:06 PM GMT+2  
Blogger Karra Evi said...

Ακριβως sgoubaki η αλλιως ηλεκτρα..

Αλλα ειπαμε δεν μπορουμε και να τον σπασουμε.. Ποσο χρονια γρουσουζιας.. :P

Καλα να περνατε και παντα να βλεπετε χαρουμενες φατσες στον καθρεφτη σας...

:)
take care !

9:49 PM GMT+2  
Blogger sgoubaki said...

de xreiazetai na ton spaseis
apla kaneis pos den yparxei kai ton koitas mono otan ksereis pos tha deis ti xaroumeni fatsa pou eyxithikes...

filia

10:29 PM GMT+2  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home