Friday, March 30, 2007

. . . ΣΑΝ . . .




Σαν το κερί που μόνο λιώνει

Η ψυχή μου βουλιάζει στο κενό

Σαν τη βροχή που πάντα πέφτει

Είναι τα δάκρυα εκείνα που μισώ...


Σαν την Αυγή και σαν τη Σελήνη

Έρχεται, φεύγει και η φωτιά

Που να' σαι άραγε χαμένη Γαλήνη??

Μας ξέχασες οταν ακόμα είμασταν παιδιά...



Σαν τα φύλλα των δέντρων τα ξερά

Κιτρίνιασαν και χλώμιασαν τα πρόσωπά μας

Σαν το ξημέρωμα που εισβάλλει στα κρυφά

Εισβάλλουν και οι φόβοι στην καρδιά μας...


Είχα τη δύναμη μονάχη να σταθώ

Σαν το κερί, μονάχη να λιώνω

Είχα το σθένος της ψυχής το ακριβό

Σαν τη βροχή θλιμμένη να πέφτω...


Είχα κουράγιο να πεθαίνω και να ζω

Σαν το φεγγάρι που ακροβατεί με τ' άστρα

Είχα τη θέληση να ψάξω και να βρω

Μες στο βυθό τα όνειρά μου τ' άσπρα...


Ήθελα και ζητούσα πολλά

Απ' τη ζωή που άλλοι μου δώσαν

Μα είδα τη θλίψη και άλλα τόσα τρωτά

Χωρίς να βιώσω αυτά που άλλοι προδώσαν...

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Πολύ ωραίο Ευούλα!

Καλά, τι οίστρο έχεις! :p
Πολύ οργιάζουσα παραγωγή ποιημάτων!

Πάντως, διαβάζοντάς το, μου ήρθε η σκέψη πως αναλωνόμαστε με πολύ ασήμαντα πράγματα στη ζωή μας ώρες ώρες και δηλητηριάζουμε τις καλές μας στιγμές.
Φαντάζομαι πως δεν ήθελες να επικεντρώσεις εκεί (:p), απλά μου ήρθε ο παραπάνω συνειρμός!

keep blogging! ;)

4:02 AM GMT+3  
Blogger Karra Evi said...

Αν εχεις παρατηρησει οι περισσοτεροι καταξιωμενοι και πιο δημοφιλεις απο μενα ποιητες βλεπουν τα πραγματα απο αλλη οπτικη γωνια και κυριως εκφραζουν και εκπεμπουν δυσαρεστα συναισθηματα μεσα απο τα γραπτα τους...

Ακομα και για τον ερωτα οταν μιλουν, βγαζουν τον πονο την απορριψη και ολα τα συναφη...

Αυτο που συμβαινει σε μενα ειναι το εξης : Το γραψιμο ειναι τροπος εκφρασης.. Βγαζω ολη μου την αρνητικη ενεργεια στο χαρτι...
Ισως γι αυτο να βγαινουν και λιγο μελαγχολικα και καταθλιπτικα!!
Γενικα με ξερεις, ειμαι χαρουμενος ανθρωπος..
Αλλα οταν δεν ειμαι καλα , γραφω για να ξεσπασω..
Οταν ειμαι καλα ομως, προτιμω να το ζω αυτο και δεν καθυστερω απο την "ευτυχια" μου με το να καταγραφω ωραια συναισθηματα!!!

Εχει γινει κι αυτο μερικες φορες αλλα προτιμω να το ζω παρα να το γραφω.. :) :)

8:42 PM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

Πάλι καλά που βγάζεις έτσι την αρνητική σου ενέργεια!

Θα μπορούσε να έδινες ραντεβού στην παιανία με χούλιγκανς και να δέρνεστε! :D
Ή θα μπορούσε να έπαιρνες αμπάριζα blogs και να τα $#@!%$@#%# στα μικρόνοα σχόλια! :p

Οπότε, καλύτερα έτσι! :p

8:49 PM GMT+3  
Blogger Karra Evi said...

Ε ο καθενας οπως εκφραζεται...

Ναι ειναι καλος τροπος...

Και μετα ρε παιδι μου χαλαρωνω και εχω την αισθηση οτι εφυγε , περασε!!!

Και το πιο σημαντικο δεν ενοχλω και τους αλλους!!!

8:54 PM GMT+3  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home