Monday, April 02, 2007

ΧΑΛΚΙΔΑ . . . ! ! !



Χαλκιδα! Η πολη που γεννηθηκα, η πολη που μεγαλωσα...
Εχω πολλες αναμνησεις απ αυτη..
Αλλες αυχαριστες κι αλλες δυσαρεστες..
Οπως συμβαινει με ολα τα πραγματα στη ζωη..
Ο κοσμος θα ταν και βαρετος αν υπηρχαν μονο ομορφα πραγματα!!

Θυμαμαι σαν τωρα να προχωραω στα σοκακια της με την παρεα μου
Θυμαμαι σαν τωρα να ξεπεταγονται γνωριμες φωνες απο παντου...
Οι πρωτοι ερωτες, οι πρωτες απογοητευσεις,
τα πρωτα δακρυα, οι πρωτες επιτυχιες...
Ολα ξεκινουν απο κει..

Απο τη Χαλκιδα!!

Και καθε τετοιες μερες πηγαινω και τη χαιρεταω,
με χαιρεταει κι αυτη!!
Της γελαω, μου γελαει..
Ολα ερχονται στο μυαλο μου τετοιες μερες...

Αναντικαταστατα τα παιδικα κι εφηβικα μου χρονια στις παλιες μου γειτονιες...

Τρια χρονια πλεον στην πολυβουη πολη, την Αθηνα,
εθιστηκα σε εναν αλλο τροπο ζωης,
πιο γρηγορο, πιο αγχωδη, με περισσοτερη φασαρια
ισως και με περισσοτερη ενεργεια καποιες φορες...

Αλλα η Χαλκιδα περιμενει εκει τα παιδια της ! :)

Μια ωριτσα ειναι απο την Αθηνα! Και δεν πηγαινω και τοσο συχνα..
Βλεπετε, οταν οι παρεες σκορπιζονται σε αλλες φοιτητικες πολεις,
μονο οι γιορτες μενουν να γυρισουμε πισω και να ζησουμε οπως παλια,
να ζησουμε τα παλια!!
memories...ααααααααχ!!


Καλες γιορτες σε ολους...
Μια ευχη που συνηθιζω να λεω..:
Τοση ευτυχια οση αντεχετε!!!

Να περνατε καλα και να μην ξεχνατε να χαμογελατε!!



XAΛΚΙΔΑ

Χάνομαι χωρίς ελπίδα
μέρα νύχτα στη Χαλκίδα
στο δικό σου το περίπου
και στα ρεύματα του Ευρίπου.

Η ψυχή μου θα σαλπάρει
στα νερά τα σκοτεινά
η παλίρροια θα με πάρει
και δεν θα με δεις ξανά!

Περπατώ στην παραλία
γίνομαι του κόσμου λεία
ναυαγός χωρίς σανίδα
που κι απόψε δε σε είδα!

Ξέρω πως δεν έχω ελπίδα
εδώ πέρα στη Χαλκίδα
οι τρελοί μείναμε λίγοι
κι ο Σκαρίμπας έχει φύγει.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ευη μου κοπελα μου τι να πω...δν σε προλαβαινουμε!!
Παντως εχεις δικιο για την Χαλκιδα.Πολυ ομπρφο μερος που σου κρυβει πολλες εκπληξεις τοσο ευχαριστες οσο και δυσαρεστες(και αναφερομαι και σε ανθρωπους:-()
Καλα να περασεις στη Χαλκιδα και να πας και μια βολτα απο το κοκκινο σπιτι που ειναι η αδυναμια μου:-)
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ:-);-)

6:55 PM GMT+3  
Blogger Karra Evi said...

axaxxax!

Εσεις δεν προλαβαινετε εμενα ,
εγω δεν προλαβαινω εσας!!!

Ομορφη η Χαλκιδα αν και για ανθρωπους δεν θελω να ανεφερθω..
Μπορει να γινω και κακια και δε θελω
(Α) (Α) (Α)

Καλο Πασχα να εχετε, Καλη Ανασταση, Καλες γιορτες τελος παντων και ολα τα συναφη!!!

Να περνατε οσο πιο τελεια μπορειτε και να μην ξεχνατε να χαμογελατεεεεεεεεεεε!!!!

Φιλακια πολλα σε ολους σας!!!

Μακια!

7:08 PM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

Εύη γράφεις λες και θα φύγεις για 500 χρόνια! :S

Εμείς τι να πούμε που μεγαλώσαμε στην Αθήνα από μωρά παιδιά.
Δε λέω, jet είμαι στην Ηλιούπολη αλλά πιστεύω στην επαρχία είναι πιο χαλαροί οι ρυθμοί. Ρυθμοί που προσεγγίζουν τα μέτρα μου! :p

Εδώ για να κάνεις μία απόσταση πρέπει κατά μέσο όρο να ξεκινήσεις να ετοιμάζεσαι 1 ώρα πριν! :S

Το έχω πει και δεν αποκλείεται να το κάνω: Να την κάνω από την Αθήνα και να πάω σε μια μεγάλη επαρχιακή πόλη.
Δεν ξέρω αν θα το τολμήσω, οψόμεθα! :)

Καλά να περάσεις και να μπαίνεις κανά msn! :p

2:15 AM GMT+3  
Blogger Karra Evi said...

Εχω συγκινηθει ρεεεεεε!!

Δε θελω να φυγω :(

Αλλα νταξει με παρηγορει το γεγονος οτι θα βρεθω απιτελους με τους κολλητους μου!!!

(μερες εκτος Π-Σ-Κ)

Η Χαλκιδα νταξει εχει ευκαιριες, ειναι και κοντα στην Αθηνα αλλα να σου πω την αληθεια εγω δεν θα ηθελα να φυγω απο δω..
Ισως επειδη δεν μεγαλωσα κι εδω.. Τι να πω!

Αλλα μ αρεσει! Αρκει να εχεις καλη παρεα και να ξερεις που να πας!!


Θα κανω οτι μπορω για να μπω μσν!

Θα μου λειψετε !! (Α)

Να στε καλα!

2:21 AM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

Γύρισα πίιιιιιιισω... :(:(:(:(:(

3:34 AM GMT+3  
Blogger Karra Evi said...

Kι εγωωωωωωωωωωωωω!

ΓΥΡΙΣΑΑΑΑΑΑΑΑ!!

Αλλα δε βαζω λυπημενες φατσουλες...

Μονο τετοιες.. :) :) :)
η τετοιες... :D :D :D

5:18 PM GMT+3  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home