Sunday, April 01, 2007

.........................LIES...................

Πρωταπριλια... Σημερα συγχωρουμαστε, λεει, αν πουμε ψεματα, αν κανουμε πλακες, φαρσες και σε γενικες γραμμες να κοροιδεψουμε τον αλλον... Επιβαλλεται κι ολας :p
Πολλες φορες ομως, αν και ειναι θλιβερο, κρυβομαστε πισω απο ψευτικες λεξεις,
ψεμματα, ψεμματα, ψεμματα...
Μικρα η μεγαλα...
Με η χωρις δολο...
Και δεν ειναι πρωταπριλια...




Η δικη μου απορια ειναι γιατι να υπαρχει ξεχωριστη μερα που να επιτρεπεται να λεμε ψεματα αφου σχεδον σε καθημερινη βαση ζουμε με αυτα, μεσα σε αυτα, μεσα απο αυτα...

Who knows?? Who cares??
Επαναπαυομαστε και λεμε θα συγχωρεθουμε .. Αναγκαστηκα να πω ψεματα, για να μη πληγωσω τον αλλον...

Ανεκαθεν ημουν οποαδος της αληθειας που λεγεται μπροστα στον αλλον οσο σκληρη κι αν ηταν αυτη.. Αλλωστε και η ιδια η ζωη ειναι πολυ σκληρη και αδικη πολλες φορες, πρεπει να συμβιβαστουμε με αυτο το γεγονος και να προσαρμοστουμε στις δυσκολες καταστασεις...
Για να μπορεσουμε να επιβιωσουμε και να χουμε μια συνειδηση καθαρη!!!




Lies, dripping off your mouth like dirt
Lies, lies in every step you walk
Lies, whispered sweetly in my ear
Lies, how do I get out of here?
Why, why you have to be so cruel?
Lies, lies, lies I ain't such a fool!

Lies, lies in my papa's looks
Lies, lies in my history books

Lies, lies like they teach in class
Lies, lies, lies I catch on way too fast

Fire, fire upon your wicked tongue
Lies, lies, lies you're trying to spoil my fun
Lies, lies you dirty jezebel
Why, why, why, why don't you go to hell?
Why, why you think me such a fool?
Lies, lies, lies honey that's ya rules!


(Rolling Stones-Lies...)


Επισης σημερα ειναι και Κυριακη των Βαιων...
XΡΟΝIΑ ΠΟΛΛΑ ΒΑΙΕ ΚΑΙ ΒΑΓΙΑ...

Δεν θα μπορουσα να παραλειψω λοιπον και
το ομωμυνο ασμα απο διαφανα κρινα :p




ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΙΩΝ

Σαν μια βροχή από στάχτες σε μια οπάλινη θάλασσα
κύλισα στη ζωή σου κι έτσι όλα τα χάλασα
Έτσι απόμεινε εδώ ένας πέτρινος γίγαντας
ένα ολέθριο τίποτα κεντημένο απ' τ' άστρα σου

Πόσο ακόμα θα υπάρχω στις ρακένδυτες μνήμες σου
πόσο ακόμα θα ψάχνω αιμοραγώντας με στίχους
την ανάσα απ' το γέλιο σου, τους τριγμούς απ'τα βήματα
της αγάπης το τρέμουλο στους σπασμούς της φωνής σου
τόσα χρόνια σπατάλησα να προσμένω τον ίσκιο σου
ένα χέρι ζεστό ας μου κλείσει τα μάτια

Ξεψυχάω ανήμπορος μακριά απ' τα χάδια σου
στη ζωή μου πια δύουνε πεθαμένα φεγγάρια

Κυριακή των Βαϊων ανοιξιάτικο βράδυ
σου στέλνω για τη γιορτή σου
Καρτ-ποστάλ απ' τον Aδη.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Περί ψεμάτων

Ωραίο ποστ και κορυφαία η γελοιογραφία! Κι εγώ πιστεύω στην αλήθεια όχι από την ηθική της διάσταση αλλά από την ρεαλιστική της διάσταση. Δηλαδή, πράξεις στις οποίες εσύ πιστεύεις και στις οποίες προβαίνεις, μπορούν να είναι κατακριτέες στη συνείδησή σου μονάχα αν τις διέψευσες/απέκρυψες από τους άλλους άμεσα (ή μη) ενδιαφερομένους.

Αφήνω βέβαια ένα παραθυράκι (και κάνω αντίφαση στα παραπάνω ως εκ τούτοθ) στα lies of ommision! Δηλαδή, ζητήματα για τα οποία ο ίδιος είσαι σίγουρος ότι είναι ασήμαντα αλλά γνωρίζεις επίσης πως ο γνωστός σου θα τους προσδώσει μεγαλύτερη σημασία από ότι έχουν με αποτέλεσμα ποικίλες αρνητικές συνέπειες για τον ίδιο και τον περίγυρό του.

Όσο για τα Διάφανα Κρίνα. RESPECT!!!

8:29 PM GMT+3  
Blogger Karra Evi said...

Εγω απλως αυτο που ειπα
ειναι οτι δυστυχως-η ευτυχως για καποιοιυς αλλους- οτι δεν ειναι μονο η πρωταπριλια μρα ψεματων αλλα και αλλες μερες...

Δε λεω οτι δεν εχω πει ψεματα η ιδια η απεκρυψα την αληθεια απλως δεν μου αρεσει.. Το αποφευγω και πλεον εμαθα να λεω καταμουτρα την αληθεια...

Μερικες φορες ποναει..
Αλλα ποσο περισσοτερο θα πονεσει αν μαθεις οτι η "αληθεια" που σου πασαρε καποιος ηταν τελικα απλως αληθοφανεια?
Νομιζω περισσοτερο..

Ειτε το δω απο τη ρεαλιστικη του πλευρα , ειτε απο την ηθικη του πλευρα, νομιζω οτι ο καθενας αξιζει μια αληθεια!!!! :) :) :)

8:35 PM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

Ποτε δν ημουν υπερμαχος των ψεμματων...παρ'ολα αυτα (δεδομενου οτι μ'αρεσει να παιζω με τις λεξεις και τις εννοιες)ειναι δυο ξεχωριστα πραγματα το να λες ψεμματα και τον να αποκρυπτεις την αληθεια;-)
Εμενοντας στα αιτια,στη χρησιμοτητα και τα αποτελεσματα των ψεμματων εχω απλα να πω οτι συνθηκες πολλες φορες μας οδηγουν να " παραποιησουμε "την αληθεια.Αλλες φορες τα ψεμματα πηγαζουν απο μια εσωτερικη αναγκη/μανια ...Παρ'ολα αυτα οποια και αν ειναι η αιτια...το αποτελεσματα δν παυει να ειναι το ιδιο...δηλητηριαζονται σχεσεις και καθημερινοτητα ...

thanks Ευουλα για το θεματακι που διαλλεξες..ηταν μια λαη ευκαιρια να αναρωτηθουμε αν και κατα ποσο τελικα ωφελουν σε κατι τα ψεμματα καθως εχω καταληξει οτι κατα κυριο λογο κοροιδευουμε πρωτα τον εαυτο μας και μετα ολους τους αλλους...
Α και τελικα η φιλη σου μαλλον καηκε στην κολαση:P:P:P

12:17 AM GMT+3  
Blogger Karra Evi said...

αχαχαχαχα

ναι μαλλον γι αυτο εχει χαθει απο προσωπου γης !!!

Μ αρεσουν πολυ οι παρατηρησεις σου αγγελικουλα!!! :):):)

thaaaaaanks!

12:21 AM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

"Η δικη μου απορια ειναι γιατι να υπαρχει ξεχωριστη μερα που να επιτρεπεται να λεμε ψεματα αφου σχεδον σε καθημερινη βαση ζουμε με αυτα, μεσα σε αυτα, μεσα απο αυτα..."

Πολύ εύλογη και εύστοχη η απορία σου!
Θα συμφωνήσω μαζί σου 100%. Κι εγώ έχω μάθει να λέω την αλήθεια και να απαιτώ από τους άλλους να μου λένε την αλήθεια, όσο σκληρή κι αν είναι.
Δεν είναι λίγες φορές που έχω πιάσει τον εαυτό μου να "επιχειρεί" να παραποιήσει την αλήθεια, αλλά πάντα τον σταματώ και ψάχνω να βρω την αιτία που με ανάγκασε να το κάνω.
Θα συμφωνήσω και με αυτή την ανύπαρκτη (όπως παραδέχεται και η ίδια :D) τύπισσα ονόματι "Aggeliki" (:p (L) φιλάααακια! :))που λέει πως λέγοντας ψέματα κοροϊδεύουμε πρώτα τον εαυτό μας και μετά τους άλλους.

Α! Στο τέλος λες:
"Για να μπορεσουμε να επιβιωσουμε και να χουμε μια συνειδηση καθαρη!!!"
Δε πιστεύω πως εγώ προσωπικά το κάνω γι΄αυτό τον λόγο (ούτε εσύ νομίζω!). Το κάνω γιατί έτσι έχω μάθει.
Άσε που όποιος λέει ψέμματα συστηματικά δεν έχει συνειδισιακό πρόβλημα! :D:D
Ρίξε ένα βλέμμα γύρω σου και θα το δεις αυτό! :D

Τεσπα, τέρμα η φιλοσοφία για σήμερα. Μπορεί να γιορτάζουν οι Βάιοι, αλλά εμένα ο δικός μου ο vaio έχει πρόβλημα και αύριο θα τον πάω στη Sony! :p (πολύ καμμένο το τελευταίο! :D)

Φιλιάααααα!

2:26 AM GMT+3  
Blogger Karra Evi said...

Εχουμε τις ιδιες αποριες πανω κατω..
Κι εγω το ιδιο πιστευω, ετσι εχω μαθει..

Ο καθενας βαζει τους δικους του ηθικους φραγμους στηριζοντας τους σε εναν πιο ευρυ αν θες κανονα ηθικης που εχει καθιερωθει..
Ναι, ετσι εχω μαθει κι εγω!

Οσο για το vaio το δικο σου, πες του κανα χρονια πολλα μπας και σε λυπηθει.. :P

(λεεεεεεεεεεεεμε τωρα :p)

2:31 AM GMT+3  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home