Saturday, June 23, 2007

ΟΤΙ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΘΡΑΝΙΑ...




Η περιοδος αυτη παντα με αγχωνε...
Σχολεια, εξετασεις, κουραση...


3 xρονια πλεον μακρια απο σχολειο (Πανεπιστημιο βλεπεις τωρα)

αλλα και παλι κυριαρχουν τα ιδια αισθηματα..


Ανεξηγητο βεβαια αλλα κατα ενα τροπο αυτος ο καιρος με αγχωνει και με μελαγχολει ταυτοχρονα...


Με ταξιδευει, με παει πισω στις ομορφες αναμνησεις των σχολικων μου χρονων...

Γελια, πλακες, χαβαλες,σκονακια,αντιγραφες, κοπανες, ερωτες, φιλιες...

Αλλα ολα ηταν τοσο απλα..
Τωρα εχω ολα τα αγχη ενος ενηλικα..
Να τελειωσω τη σχολη, να φροντισω τα οικονομικα μου, να φροντισω το σπιτι και τοσα αλλα... :/

Μου χουν λειψει καποια σκηνικα και καποιες φατσες!

Αλλα αυτο που εχει μεινει ειναι αναμνησεις...


Memories...

Και ναι! Είναι πολλα αυτα που μένουν απο το σχολειο! Τοοοοσα πολλα...
Και δεν ξερω πως και γιατι, οταν κοιταζω αναδρομικα, προς τα πισω,
δε θυμαμαι τα ασχημα, γιατι αναμφιβολα περασαμε και ασχημες στιγμες..

Σαν να εχει δωσει εντολη ο εγκεφαλος για διαγραφη..

Αυτό ομως που μου χε κανει τρομερη εντυπχωση τοτε (και τωρα βεβαια)
ειναι τα θρανια..
Ξεχωριστα θρανια γεματα απο ενα κομματι του τοτε εαυτου μας!

Οι καθηγητες μας ελεγαν οτι φτιαξαμε θρανια με προσωπικοτητα!

Ολα γεματα με στιχους τραγουδιων και ολα περιστρεφομενα γυρω απο τον ερωτα,

εκτος απο μερικους "ψαγμενους" που εδιναν και εναν κοινωνικο προβληματισμο
μεσα απο τα γραπτα τους..


Κι εγω εγραφα...

Με μανια θα ελεγα..

Δεν ξερω τι ηθελα να αποδειξω και γιατι.. Αλλα μ αρεσε..

Α Λυκειου ειχα το χειροτερο θρανιο .. (Α)
Δεν ειμαι περηφανη γι αυτο αλλα ετσι καναμε ολοι...

-κατι σαν καλλιτεχνικο διαγωνισμο.. :ρ

Αν η αγάπη δεν ήταν πόνος κανείς δεν θα’ λεγε το «Σ’ αγαπώ» με δάκρυα στα μάτια!

Αυτο το στιχακι ηταν γραμμενο παντου...
Καποια ενδεικτικα στιχακια ειναι τα εξης...

Πάντα εκτιμάς κάτι περισσότερο όταν το χάσεις…


Η πόρτα της αλήθειας μπορεί να είναι κλειστή! Αλλά ποτέ δεν είναι κλειδωμένη!!!!


Το καλύτερο φάρμακο για την καταπολέμηση του κεραυνοβόλου έρωτα είναι μια δεύτερη ματιά…


… Ζήσε με το «θέλω» τη καρδιάς σου και όχι με το «πρέπει» των άλλων! Ποτέ μην κλάψεις για κάτι που δεν έχεις… Άσε τους άλλους να κλαίνε που δεν έχουν εσένα…

Σκαλίζει μια φράση πάνω στο δέρμα μόνο με αίμα… Δεν είναι η αγάπη τίποτα άλλο παρά ένα ψέμα… (Διάφανα Κρίνα)

Έχεις χαθεί σε μια σιωπή που τρυπάει τα αυτιά. Δεν σε θυμήθηκα απλώς ποτέ δε σε ξέχασα… Θέλω να σε δω αλλά όχι μόνο στα όνειρά μου…

Αν υπάρχω θα σε θυμάμαι, μα αν χαθώ, μην με ξεχάσεις…


Όποιος δεν τολμά να ελπίζει, δεν πρόκειται να συναντήσει ποτέ το ανέλπιστο…


Τα όνειρα των εραστών ποτέ δε σβήνουν. Κι όσοι μας καταράστηκαν, ανέραστοι να μείνουν!


Έκανα χάντρες τις όμορφες στιγμές που πέρασα μαζί σου και τις πέρασα στο σκοινί των αναμνήσεων. Τώρα πάλι μαζί με μόνη συντροφιά την απουσία σου…

Δε λυπάμαι που ήρθες. Δε σε κατηγορώ που έφυγες. Σ’ ευχαριστώ που πέρασες από τη ζωή μου. Όμως και οι δυο κάναμε ένα μεγάλο λάθος> Εσύ μου είπες «Σ’ αγαπώ» κι εγώ σε πίστεψα!

Ένα παιδί βρέθηκε νεκρό. Στη νεκροψία βρέθηκαν σπασμένα όνειρα, αναμνήσεις κι ένα σημείωμα που έγραφε: «Πήγα στην κόλαση γιατί τον παράδεισο τον έζησα μαζί σου…»


Ωραιες εποχες...





Memories, pressed between the pages of my mind
Memories, sweetened thrοugh the ages just like wine


Quiet thought come floating down

And settle softly to the ground

Like golden autumn leaves around my feet

I touched them and they burst apart with sweet memories,


Sweet memories

Of holding hands and red bouquets

And twilight trimmed in purple haze

And laughing eyes and simple ways
And quiet nights and gentle days with you


Memories, pressed between the pages of my mind

Memories, sweetened thrοugh the ages just like wine,

Memories, memories, sweet memories







The memories ease the pain inside, now I know why...

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Προλαβαααααααααα:-P

Αχ βρε Ευη με γυρισες πισω και μενα ...αν και σημερα εχουμε reunion με συμμαθητες απο ραφηνα!!!!
Τι τελεια χρονια...Εγω θα το λεω μεχρι να βαρεθω..Τα χρονια του λυκειου ηταν απο τα καλυτερα που ειχα..Ποσο μαλλον της 3ης λυκειου!!
Και δν ειναι τα στιχακια..ουτε οι ερωτες που ειχαμε...ουτε τα απωθημενα (ναι ναι μιλαω για τον γνωστο!!!)αλλα ειναι οι παρεες και οι πλακες...οι φιλιες πανω απ'ολα!!

Χρονια χωρις αγχος..χωρις πιεση..χωρις σκοτουρες..Χρονια που δυστυχως τα ζεις μια φορα ..Αλλα οπως ολα τα ωραια και αυτα καποια στιγμη τελειωνουν..Και ειναι οι αναμνησεις που μενουν που οπως πολυ σωστα λες δν μπορουν παρα να σου φερνουν ενα μελαγχολικο χαμογελο οταν τις ξαναφερνεις στο μυαλο!!!

Παντως για να σε ανεβασω λιγακι δν χρειαζεται να εχεις αγχος..Εχεις ανθρωπους γυρω σου που σε νοιαζονται και οσο για τα μαθηματα...Ε δν θα κατσουμε να σκασουμε κιολας!!!Θεληση να υπαρχει και ορεξη και ολα θα τα καταφερουμε(νιωθω την ειρωνια στυλ " ναιιιιιιιι σιγουρααααααααααα" να ερχεται καλπαζοντας στο μσν !!!!)

Και τα φοιτητικα χρονια Ευη μου μια φορα ερχονται..μια φορα τα ζεις..Κοιτα να τα ζησεις στο επαρκο οπως ξερεις εσυ να κανεις!!!

Ματς μουτς!!!

(Aggeliki_3_laloyn_klp)pote tha pame gia mpanio eeeeeeeeee??(/Aggeliki_3_laloyn_klp)

1:47 PM GMT+3  
Blogger Karra Evi said...

Τι να πω ρε Αγγελικη, εγω παντως στο λυκειο ειχα απιστευτο αγχος.. Δεν ηταν χωρις πιεση η κουραση..

Το εγραψα κι ολας...

Ισως να εχω συνηθισει κιολας σε αυτους τους ρυθμους και καθε τετοια περιοδο να αγχωνομαι ξανα και ξανα και ξανα...


Οσο για τους ανθρωπους που εχω διαλεξει να ναι διπλα μου τους ευχαριστω αλλα αυτο νομιζω οτι δεν εχει και πολυ σχεση με το αγχος που γεννιεται.. :p :p :p

/*Οταν περνανε τα χρονια και πρεπει καποια στιγμη να τελειωσεις τη σχολη., σε νοιαζει και σε παρανοιαζει για τα μαθηματα ... :S */

Μπανιο μετα την εξεταστικη προφανως.. Ο χρονος δεν ειναι μαζι μου σε αυτη τη φαση... Τρεχει πιο γρηγορα απο μενα..

Kαλη συνεχεια , καλο διαβασμα κλπ κλπ κλπ ..

c uuuuuuuu!

1:58 PM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

Εύη πολύ καλό το κειμενάκι! :)
Μ΄άρεσε πάρα πολύ!

Όσον αφορά το άγχος στο έχω πει, δεν αξίζει να αγχωνόμαστε για τίποτα.
Η ζωή δεν είναι ούτε μόνο εργασίες, ούτε μόνο εξετάσεις, τουλάχιστον στο μεγαλύτερο μέρος της!

Όσο κάθομαι και σκέφτομαι με τι βλακείες αγχνόμουν (πχ εργασίες, μαθήματα που δεν πέρναγα) διαπιστώνω πόσο μάταιο είναι να σκας για το ό,τιδήποτε. Και μόλις καταλάβουμε όλοι μας, ο καθένας ξεχωριστά, πόσο εύθραυστη είναι η ζωή, ίσως να σκεφτόμαστε πριν αναλωθούμε σε ανούσια και μάταια πράγματα.

Καλά και η συλλογή από τα στοιχάκια στα θρανία της τάξης σου είναι απίθανη!
Μου θύμισες τα γεμάτα έρωτα, πόνο και νεανική ανησυχία θρανία του σχολείου μου!

Και όπως λες στην αρχή, αφού στο τέλος σου μένουν μόνο τα καλά (αποδεδειγμένο αυτό! :p) γιατί να γεμίζεις τη ζωή σου με κακά (άγχη, πίεση κτλ);
Αφού στο τέλος θα τα ξεχάσεις! :D

3:42 PM GMT+3  
Blogger Karra Evi said...

"Και όπως λες στην αρχή, αφού στο τέλος σου μένουν μόνο τα καλά (αποδεδειγμένο αυτό! :p) γιατί να γεμίζεις τη ζωή σου με κακά (άγχη, πίεση κτλ);
Αφού στο τέλος θα τα ξεχάσεις! :D "


Τώρα με τάπωσες...
Τι να πω ... ?
Πλάκα πλάκα πολύ σωστό αλλά έχω την αίσθηση ότι είναι μια αντίδραση του οργανισμού μου αυτή.. Ακούσια βέβαια αλλά υπάρχει..!
Θα προσπαθήσω να κάνω remove το πρόγραμμα "αναγέννηση άγχους" ...

:) :) :)

Lets do it !

3:49 PM GMT+3  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home