Wednesday, April 18, 2007

ΚΙΤΡΙΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ : ΤΟ ΜΠΑΡΑΚΙ

Σ ένα μπαράκι μια βραδιά

που έψαχνα άστρα στη στεριά

εκεί που γέλαγα πιωμένος

εκεί ήταν που είπα φτάνει πια

κι έκανα όνειρα τρελά

μ’ αλήθειες φορτωμένος



Σ ένα μπαράκι εκεί κοντά

κει στην παλιά μου γειτονιά

έψαχνα χρόνια το όνομά μου

κι ήμουν ακόμα δεκαεννιά

σ ένα μπαράκι από τα παλιά

εκεί που άναψα το πρώτο μου τσιγάρο



Σ ένα μπαράκι μια βραδιά

σαν το κερί με τη φωτιά

φλέρταρα εμένα σα χαμένος

μα δεν μου είπα ούτε γειά

γύρισα κι έφυγα δειλά

μονάχα λίγο ζαλισμένος…



Για να μην ξεχνιόμαστε!!! 30 Απριλιου νεα συναυλια στο Θησειο!!!
Για λεπτομεριες αναμενετε!!!!

Ολοι εκειιιιιιιιιιιιιιιιι!!!



3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Πρεπει να σου δώσω και τα βιντεάκια από το fuzz! :)

Ελπίζω να τα βρω! :p

11:07 AM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

Θα παμε αυριο...Ε φανταστικη Ευουλα??:-):-)

2:04 PM GMT+3  
Blogger Karra Evi said...

nai nai nai!!

θελω βιντεακια απο fuzz!!!!!!


NA TA BPEIΣ!

Δεν εχει ααααμα τα βρω!! :p

6:16 PM GMT+3  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home